AJUDA! HOMOSEXUALITAT!
Hola, mira, tinc un problema, jo sóc lesviana i visc amb la meva mare (la qual no ens portem gaire bé) cosa que ella no ho sap... La cosa és que està molt pesada en que estic sortint amb un noi o m'agrada, i no és així, som només amics, i ja estic farta de tot això, les meves amigues diuen que li hauria de dir a me mare, però no sé que fer ni com fer-ho...
A més la meva mare és molt controladora i no em deixa estar amb nois a casa perque es pensa que jo estic atreta per ells i tinc por de dirli i que no em deixi pujar a noies... :(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El fet d'explicar a la teva mare que t'agraden les noies és cosa teva, però si tu acceptes la teva orientació sexual, els teus amics també, etc... explica-ho quan tu vulguis, no et sentis presionada.
Si la teva mare és controladora segurament és perquè pateix per tu, per què no s'aprofitin de tu i perquè no et facin mal. Ara bé, en l'adolescència és quan comencem a posar límits i a decidir fins a on expliquem i fins a on no...
Et deixo un enllaç que pot ser del teu interès:
+del+armario aquest és el blog d'un company psicòleg de l'IESP.
Espero que t'ajudi!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL