ajudaaaa!
Hola, em dic Judit!:)
El que em passa es que de gran m'agradaria ser model (no ho dic com el tipic somni d'adolescent, sino que m'agradaria ser-ho de veritat) i no estic suficientment prima per aconseguir-ho (medeixo 1'70m i peso 57kg). He parlat amb els meus pares per apuntar-me a un gimnas perque em noto que per molt saludable que mengi no m'aprimo pero no em deixen apuntar-m'hi, sempre intento caminar el màxim, pujar a casa per les escales i no per l'ascensor i coses d'aquest estil. Que em recomeneu per la meva situacio en questio d'aliments i exercici?
Sara Bujalance

Hola Judit! El millor que pots fer és mantenir-te com estàs perquè hi ha moltes agències que busquen models primes però saludables també. Cada cop són menys agències les que busquen models amb cossos excessivament prims. Així que el millor que pots fer per mantenir un bon tipus, com el que ja tens, és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Per fer esport no cal que t'apuntis a un gimnàs, pots fer esport sortint en bicicleta, a còrrer, a patinar, quedant amb els amics per jugar a futbol, bàsquet, handbol.... Molts petons!!