El meu novio,confusa
Hola! Bon dia!
Estic una miqueta confusa o mes que això crec nerviosa o espantada, perque m'ha dit que seguent dia que ens veiessim em posaria els dits.. i jo no se com reaccionar, no se si em podreu dir que puc fer, però podrieu dir-me cap consell sisplau?
Gràcies! :D
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Probablement des que vares escriure al consultori fins avui que et contestem ja us heu vist i ja hauràs actuat amb el teu propi criteri.
El millor en una situació així és que et preguntis si tu vols fer aquest pas, si vols que et masturbi. Pensa que ell no sap com a tu t'agrada i que probablement el millor que pots fer és ajudar-lo i ensenyar-li com t'agrada que t'acaronin, de quina manera, amb quin ritme i/o pressió, etc....
Per tant, el consell que et podem donar és que et guiïs pel teu propi criteri i que et creguis i sàpigues que tu ets l'experta del teu cos!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL