Puc estar embarassada?
Fa 2 semanas ho faix fer amb el meu novio y es va anar una mitad dintre y alrte fora pero amb vaig sentar y va sortir mes. El probleme esque yo tinc la regla molt irregular y aquesta semana te que venir pero encara no la tinc y amb fa molt mal els ovaris y amb surt liquid que faig¿Si pot ser que sigui anonim
Anissa Ouali

Hola! No et preocupis totes les consultes son anònimes!!
Encara que només fos la meitat el risc existeix. El preservatiu s'ha d’utilitzar sempre des de l'inici fins el final. Si es trenca o hi ha algun problema, existeix la pastilla del dia desprès (que s'ha de prendre fins un màxim de 48-72hores desprès).
Comentes que tens mal d'ovaris i surt líquid (que pot ser el flux vaginal), això podria dir que et vindrà la regla, però tingues en compte que si no vingués és important que puguis fer una visita al metge i comentar-li, per saber que no hi ha cap risc d’embaràs.
Una petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali