Pastilles anticonceptives
Hola, la meva ginecòloga em va receptar les pastilles anticonceptives per tal de regular la regla i m'agradaria saber quins efectes secundàris té al pendre't aquesta pastilla, ja que he sentit moltes coses diferents. Gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Lely,
Es veritat que es diuen moltes coses sobre les pastilles anticonceptives, però no tenen uns efectes secundaris determinats. Depenent de cada persona i/o del tipus de pastilles (el nivell hormonal) poden afectar d'una manera o un altre.
Com tot medicament pot presentar ser efectes, els més comuns son:
• Mal de cap, marejos i sensibilitat mamària (solen desaparèixer una vegada que el cos s'acostuma a la pastilla)
• Nàusees (El normal seria que aquesta reacció es vagi amb el pas dels mesos)
• Sagnat (pot haver petites perdudes, els professionals indiquen que una forma d'evitar-ho és prendre la pastilla cada dia a la mateixa hora)
• Disminució de la libido (però això dependrà molt de cada persona, si apareix no hi ha res millor que recórrer a un professional per trobar el mètode més efectiu sense perdre temps en el procés)
• Canvis d'humor (Si realment es tracta d'una conseqüència de les pastilles anticonceptives, no hi ha altra solució que canviar a un altre mètode no hormonal per evitar els canvis d'humor.)
Espero haver-te ajudat!!
Anissa Ouali, @AniOuali