Liar
Bones, tinc 15 anys i el que em preocupa és que encara no m'he liat mai. Em fa cosa perquè veig que els meus amics ja s'han liat i jo sóc l'únic de la colla que encara no ho he fet, i m'agradaria molt fer-ho; el que passa és que nose si és perquè no agrado a les noies o alguna cosa d'aquestes. Em podrieu ajudar diguent-me algun consell per agradar ?? Merciii
Anissa Ouali

Hola Cfp1998!!!
“Liar-se”, començar a sortir amb algú,... no és qüestió de que s'ha de fer perquè tots ho han fet. Sobre l'agradar, deixa'm fer-te una pregunta, tu t'agrades a tu mateix? et cuides? (no parlo de només físicament, sino de valorar-se, sentir-se segur,..)
Aquest son els principals punts per agradar (i els millors consells, ja que no hi ha una manera de fer), primer agradar-te a tu mateix. Això t'ajudarà a sentir-te més segur i per exemple, ser capaç de llençar-te, demanar-li sortir algú,... (ja ho has intentat? Si no ho has fet, com saps que no pots o no agrades).
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali