anorexia o simplement una obssesio?
hola, nomes magradaria saber si el que em passa es podria dir que es anorexia o simplement una obsessio que tinc:
fa 1 mes, vaig começar a buscar informacio sobre ana y mia (anorexiques) blogs, com ser-ho etc.
el cas es que em vui aprimar mes, i fa poc, per esmorzar al pati no menju res i he intentat vomitar despres del dinar, supar, pero no em surt res! es una merda perque nomes em surten rots i no hi ha manera.
estic molt farta d'intentar-ho pero es que odiu les meves cames, el emu abdomen, tot.
es podria considerar anorexia?
Sara Bujalance

Hola, gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques sembla que ho estàs passant malament. La veritat és que per tot el que m'expliques sí és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, o si més no, problemes relacionats amb el menjar i el pes que és MOLT important solucionar el més aviat possible. Abandona les pàgines pro ana i mia, són pàgines que donen informació falsa i completament errònia sobre com aprimar, i el pitjor de tot és que fan apologia de l'anorèxia i la bulímia, és a dir, apologia de malalties mentals amb conseqüències tan greus com la mort. Deixa aquestes pàgines i parla amb els teus pares del que t'està passant, ells sí t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa. Sé que pot ser difícil parlar amb ells, però és fonamental. Com abans ho facis millor. Si necessiteu orientació, podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima, al 93 454 91 09.