Cuixes
Holaaa:))
Tinc un problema...sempre he tingut cuixes amples però ara nose que m ha passat que se m han fet molt grosses...esque nose com explicar-ho...jo de tronc estic normal però de cuixes no...i clar em fot molt....jo faig tennis dos cops a la setmana i sempre m han dit que podria ser del tennis i tal...però estan com mig fofes....
Hi ha algun esport que les pugui aprimar o algo?
Mercii:))
Sara Bujalance

Hola Anónima2311! No hi ha cap manera de fer engreixar o aprimar una part concreta del cos, si aprimes o si engreixes ho fas de tot el cos en general. I recorda que la forma del cos depèn en bona part d'un tema genètic, per això sempre repetim que és molt important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. De totes maneres el que sí pots fer per assegurar-te un bon pes en general, incloses les cames és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com ja en fas. Pel tennis no t'amoïnis que no et fa les cames més grans, en qualsevol cas te les posarà més dures si en fas moltes hores. Si vols fer esports que treballin les cames especialment pots provar fer bicicleta, step, patinatge o còrrer. Molts petons!!