:(
estiiiccc gordagordagordagorda.
ami no me dieu aquelles cosses de que estas en el pes ideal i merdes aixi, medeixo 1,67 i peso 54kg, la gent sen enriu de mi, baig estar 1 setmana sense menjar baig perdre 4kg pero ma mare es va ficar a plorar i baig tornar a menjar x ella pero no estic gens contenta amb el meu fisic, totom esta tant prim... io bull dietes x aprimar no consells inutils dientme que estic molt be. faig molt esport i cuido el meu cos pero bull estar mes prima sisplau dieume dietes! sobretot bull aprimar cames!
Sara Bujalance

Hola! Amb el pes que tens t'he de dir que estàs bé, no puc dir-te una altra cosa perquè seria mentida. De fet, per tot el que dius és possible que estiguis patint problemes relacionats amb l'alimentació i l'autoestima, per tant, la solució al teu malestar no és aprimar (que no et fa falta), sinó que és aprendre a valorar-te de manera positiva. Sé que et deus sentir malament i que la preocupació pel pes i el físic són pràcticament una obsessió, però la realitat és que aquest tipus de malestar tenen a veure amb temes psicològics més complexes que fins que no resolguis, no aconseguiràs trobar-te bé. Pel que dius es nota que t'estimes molt a la teva mare i ella a tu també. El millor que pots fer és parlar amb ella sobre com et sents. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ella té el dret i l'obligació d'ajudar-te. A més, oi que si ella tingués un problema ho voldries saber per ajudar-la?. Ella també vol ajudar-te a tu. Parla amb ella. Molts ànims i molts petons!!