AJUDAA!!
Hola,soc l'Andrea i tinc 12 anys...semblara estrany pero ja hem masturbo,el que pasa que ho faig i despres hem fa mal...Vull saber si hem podries dir que aig de fer perq no hem fagi mal...
També vull saber uns uants consells per quan hem vingui per primera vegada la regla,com dir-li a m'ha mare...
Graciess,responeu abiat!!!! ;)
Anissa Ouali

Hola Andrea20!
No te perquè ser estrany. Sobre el mal, una pregunta, introdueixes els dits? Estàs massa estona acariciant una zona? Si la resposta és si, primer de tot masturbar-se no és introduir els dits (potser aquí és on sents el dolor?).
Perquè? si el que vols sentir és plaer, conèixer el teu cos i quines zones t'agraden més, has de saber que l'interior de la vagina (hi ha molt poca sensibilitat). Pot jugar amb el ritme, la pressió, buscant el clítoris que és la part més sensible dels genitals femenins (segurament així el dolor desaparegui).
Sobre la regla, si no et sents còmode dient-li directament, pots utilitzar una excusa, com dir-li que un altre noia avui parlava de la regla, o a classe ens han parlat sobre la menstruació,... hi ha mil maneres, però pensa una cosa, la teva mare també ha viscut això i per tant t'entendrà millor que ningú.
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali