novio consell
OLA, perdo pel vocavulari pero el meu novio vol que li xupli el penis, peroo tinc 13 anys tinc ganes pero a la vegada no se si m'agradara pero ell ma dit que m'introduira els dits, tinc ganes de fer-ho, pero com es xupla un penis??? em fara asco? Es massa pronte?? (que crec q estic preparada)
Anissa Ouali

Hola Alba,
Fa una estoneta t'he contestat a l'altre pregunta. Sobre aquesta tingues en compte que has de fer només el que et vingui de gust, si sents que encara no saps si t'agradarà (només tu podràs saber si et fa fàstic o no), si tens la sensació que és massa aviat, perquè corre?
Sobre el sexe oral, no hi ha una manera de fer, és pot jugar amb els llavis i/o la llengua. El requisit més important és utilitzar sempre protecció (preservatius) ja que hi ha risc d'infeccions de transmissió sexual.
Tu mateixa ho dius, tens 13 anys així que no hi ha cap pressa!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali