Bulimia?? urgen
hola, tinc molta por, perque fa uns 2 anys vomitava practicament tots els dies, però ho vaig deixar, pero ara cada cop que menjo em fa mania i em sento fatal, ara evito menjar, perque em miro al mirall i em dono asco, pero ia no vomito, pero no puc menjar nrmal. es bulimia?????????
Sobretot no em donis un consell de parlar amb els pares, perque amb ells no puc confiar perque no els hi conto res perfavor donam un altre consell perfavor!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola albalove:)! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius ho deus estar passant realment malament. Pel que m'expliques és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, encara que no vomitis com abans. Els trastorns de la conducta alimentària són malalties mentals en les que la persona se sent molt malament i tota la seva vida en general es veu perjudicada. Com més temps passa, pitjor és la malaltia. La única manera de sortir-se'n és demanar ajuda professional. Per això és fonamental que parlis amb els teus pares, sé que costa molt fer-ho, però és necessari que ho facis. De fet, pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant, i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. A més, oi que si ells tinguessin un problema tu ho voldries saber per ajudar-los? Ells també volen ajudar-te. Parla amb ells, és la única manera de sortir d'aquest problema. Ja veuràs com després de parlar-hi t'hauràs tret un pes de sobre. Molts ànims i molts petons!!