No follo
Holaaaa, tinc un problema!!!!
Tinc 17 anys i mai he follat. Estic molt estressada pq la gent de la meva edat ja ho han fet molts cops i jo sento la necessitat pero no trobo ningu per follar sense compromis saps, pero tmpoc vui predre la virginitat amb un consolador pèrque seria molt penos
¿Què faiggggggg????? No em diguis que buscar un novio pq soc molt lletja i ningu em vol :(((( contesta sisplauuuu
Anissa Ouali

Hola Florspiruleta!!
Tenir relacions sexuals perquè els altres n'han tingut no és una bona manera de sentir-se preparat/da gaudir, conèixer, passar-ho bé,... que és realment l'objectiu de la sexualitat. (i no perdre la virginitat, ni tenir una edat). I si en aquest moments no estàs amb ningú i vols sentir plaer, la masturbació (que no vol dir consolador) és una bona manera per gaudir i coneixes a un mateix.
I el més important has de començar a deixar de tenir aquesta imatge de tu, quan tu et comencis a valorar i estimar, et veuràs amb forces de conèixer algú i si et sents preparada tenir relacions sexuals.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali