W......
Hola, vuldria saber si estiq massa gorda. es a dir tinc 14 anys em falten 3 mesos pels 15 i medeixo 1,58 mesomenya i peso casi 60 kilos sox bastant baixeta y estic ben musculada osigui tinc bastants pits y bastant cul... Y la meva mare diu qe estic gorda, qe e engreixat pero esqe nose qe fer y se qe lo normal es fer exercici pero durant els dies camino moltisim em paso tot el dia caminant o jugant y sempre m'estic movent... Noseqe fer estic molt grasa o no?
GRACIES, UN PETONÁS!!
Sara Bujalance

Hola! No t'amoinis pel pes que surt a la bàscula, és només un número orientatiu perquè el pes depèn de moltes coses a part de l'alçada i edat. També depèn de l'activitat física que es fa, l'estil de vida, la constitució genètica, etc. El que sí és important és que et trobis bé i mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i que facis esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Parla amb la teva mare sobre com et sents respecte al pes i respecte a les coses que et diu. És la teva mare, t'entendrà i farà tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé. Molts petons!!