Pits
Hola guapos! us voldria fer una cunsulta, tinc 15 anys i gairebé no tinc pits (faig una 80 però amb push up) i ara que bé l'estiu dons amb els biquinis i tot em van molt grans. I voldria saber si hi ha alguna forma de que em creixin ja sigui fent algun tipus d'ejercici o menjan algun aliment.
Si em responeu m'ajudarieu molt!
IESP

Hola Elena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que cada noia té un ritme diferent a l'hora de créixer els pits. Pensa que amb 15 anys, és normal que encara falti per augmentar el volum.
Però la realitat és que els pits no creixen miraculosament, ja que depen bàsicament de la genètica.
És cert que fent esport, com la musculatura es fa més forta, també ho és la dels pits, fent que puguin veure's més tonificats o pujats.
A part, amb els sostens de push-up es pot aconseguir que el pit es vegi una mica més gran i arrodonit. De fet, moltes marques ja fan bikins amb push-up també! (si mires a les botigues, ja veuràs que s'ha posat de moda).
De totes maneres, recorda que tenir un pit petit no és cap cosa dolenta! Hem de poder estimar el cos tal com és, ja que el portem sempre amb nosaltres! Pensa que si al final estem pendents del cos, ens podem perdre el més important: passar-ho bé amb els amics a la piscina o la platja! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat