hi ha possibilitats de que estigui embarassada
Hola, m'agradaria saber si hi ha possibilitats de que estigui embarassada, t'explico:
L'altre dia el meu novio me la va ficar sense condó, no va haver moviment, sol van ser 7-8 segons i 3-4 cm.
Després, em va passar els dits per alla (no van entrar!!) molls de pre-seminal.
Encara no em toca que em vingui la regla, falta una setmana, per aixo estic tan insegura. Em fa bastant mal la panxa, i el cap, pot ser es perq m'estic ratllant moltissim i psicologicament ho estic passant fatal, no ho se, ajuda'm si us plau.
Moltes gràcies!
IESP

Hola Patata28!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Si encara no t'ha de venir la regla, et demanaria que no et preocupessis, ja que les probabilitats d'embaràs són baixes!! Però si quan ha de venir no ho fa i passen els dies, llavors ves al metge a consultar-ho.
Però per motius com aquests diem que sempre s'ha d'utilitzar PRESERVATIU! És injust que ara estiguis patint d'aquesta manera, i fa que el sexe no sigui gens divertit... (quan hauria de ser tot el contrari!)
Per gaudir, hem d'estar tranquils, i això s'aconseguiex sent responsables amb el nostre cos i utilitzant preservatiu ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat