masturbació
Em volia fer una consulta em fa vastanta vergonya parla d'aquestes coses pero no se si es mol normal, però jo em masturbo amb un raspall de dents elèctric, el possso al clitoris i als 30 segons ja e acabat no se si es normal la meva manera de masturbarme ni si arribo massa pronte, i trobo que se m'esta fent adictiu. Es normal? Arribo massa rapit? Que puc fer perque no sigui tant adictiu? Auria d'utilitzar un atre metode?
Perfavor necessito respostes
IESP

Hola Alba!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Doncs el que expliques té molt sentit, ja que amb el raspall estimules el clítoris d'una manera que pot resultar molt agradable. També és normal que, si t'grada molt la sensació, arribis ràpid a l'orgasme, això no és cap problema! A més, com et fa sentir bé, és natural que ho vulguis fer habitualment :)
L'unic que et diria és que existeixen uns vibradors petits que fan el mateix que aquest raspall, i que segurament seran més agradables al tacte! (són suaus, amb diferents marxes...) Apropa't a alguna botiga, perquè n'hi ha de molt xulos i baratos! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat