gran dilema
bon dia i gracies
mira primer de tot jo jugo a futbol i actualment estic soltera. hi ha un noi del meu equip que des de un principi el vaig trobar guapo però tampoc m'agradava. fa 2 setmanes em va comença a tirar la canya però ell em diu que te novia, després vaig parla amb un company seu d'equip i ell creu que no te novia ( ara ho esta investigant ja que el noi no explica gaire els seus cotilleos) abans de precipitar-me i començar-me a penjar del noi vaig pensar que millor deixar un temps ha veure si em seguia tirant la canya. vaig esperar fins el seguent entrenament per que fèiem el físic junts i em va seguir tirant la canya i després em va começar a dir coses de la seva novia.
jo ja no se que pensar que te xurri i li vol posar les banyes i doncs evidentment no mi liaria amb ell o que m'esta mentin i no te xurri. no em diguis lo que parli amb ell perquè en el cas de que m'estigui mentin ho seguirà fent.
podríeu dirme que fer siusplau?¿
moltes gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Se que no vols sentir-ho, però el que està clar, és que ho hauràs de parlar amb ell! Nosaltres no sabem si té novia de veritat o no... Hauràs de fer l'esforç.
Però estaria bé que li poguessis dir que no entens la seva actitud, ja que si té realment novia, a tu et tira enrere... I que si no la té, no cal que menteixi per cridar la teva atenció, perquè ja ho havia aconseguit abans!! A més, les mentides sempre s'acaben sabent, i més un tema així. Intenta ser sincera amb ell, així és més fàcil que ell ho sigui amb tu, no creus?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat