Dieta equilibrada
Hola, em dic Marta i tinc 14 anys. No estic ni grassa ni prima però m'agradaria mantenir una dieta saludable perquè començo a menjar malament. Em podries dir una guia que pogués seguir? També tinc la pell molt grassa, em surten molts grans i m'agradaria evitar-los, que haig de prendre i que no?
Moltes gràcies per la teva atenció! Agrairé una resposta ràpida, petonets!
Sara Bujalance

Hola Marta! La millor guia que pots fer servir per mantenir un dieta saludable és la piràmide dels aliments, en aquest link la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf. Recorda que a més d'una alimentació saludable és important fer esport habitualment. Pel que fa als granets és important menjar bé perquè l'alimentació té a veure amb tota la nostra salut, inclosa la pell, però els granets surten per un tema, sobretot, hormonal. El millor que pots fer per treure'ls és netejar-te la pell matí i nit amb un sabé especial per pells grasses i posar-te després una crema antiacné. Si tot i així no marxen, ves a veure al dermatòleg perquè et pot ajudar. Molts petons!!