el meu ex, urgent
Hola tinc 13 anys i vaig tenir un novio fa un mes i picu que vam durar una setmana... pero ho vam fer, vaig perdre la virginitat amb ell, i ho vam fer sense condo i estic preocupada perk no m'arriba la regla. Li he intentat explicar pero diu que ell no es fara carreg, i m'ha blokejat de totes les xaarxes socials, que puc fer?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, en aquest punt (quan no ve la regla) és important anar al metge o comprar un "predictor" a la farmàcia (costa un 9 euros) per saber si hi ha embaràs.
En segin lloc, recorda a partir d'avui que SEMPRE s'ha d'utilitzar preservatiu, perquè sinó ens passem el dia amoïnades per si vindrà la regla o no... i això no és gens divertit.
A part, tenir relacions sexuals implica ser responsable i tenir confiança amb l'altra persona, així que si algú ens proposa tenir relacions, no cal dir que sí automàticament, d'acord?
Si aquest noi tr'ha bloquejat, demostra el tipus de persona que és. Segurament ell tampoc era suficient madur com per mantenir relacions sexuals, ja que això és cosa de dos.
També et diria que demanis ajuda a algun adult de confiança quan et passi una cosa així, ja que sentir-se sola amb moments com aquest és molt dur. Els adults ens poden ajudar molt! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat