Aprimar-me
Tinc un problema, i es que em sento gorda, encara que tothom em diu que estic be. Igualment m'agradaria que em diguesiu com aprimar per l'estiu. Espero resposta!
Molt petonets!!!!
Sara Bujalance

Hola clara21! La manera de tenir un bon pes, tant a l'estiu com tot l'any, és menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment. Fent això el teu cos estarà en un bon pes. Però pel que dius, el que necessites és millorar autoestima, perquè si tothom et diu que estàs bé i tu no t'hi veus és perquè el problema està en com et veus, no en com estàs realment. Per això el millor que pots fer, a més de menjar saludable i fer esport, és valorar-te positivament (fes una llista de les coses que t'agraden de tu, tant per dins com per fora, i recorda-la quan estiguis de baixo), donar-te permís per equivocar-te i tenir defectes (com tothom), acceptat tal i com ets, i parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents. Tot això t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!