AJUDA URGENT
Hola soc una noia de 14, i no magrada la meva panxa, tothom em diu que la tinc plana pero l'odio, mes be tinc una obsessio... No i no em trobo gesn be amb mi mateixa.. Els meus pares discuteixen sobre aixc, i influeix que hi hagin mes porblemes..
De fet jo no se que fer, perque a les meves amigues si els hi dic com em sento em diran que estic anorexica i a casa meva.. nomes faig que causar problemes
AJUDA
Sara Bujalance

Hola! Entenc com et deus sentir, quan algú no se sent bé amb si mateix/a, hi ha discussions a casa... Tot això pot ser molt difícil i és possible que, sovint, sentis que els altres no t'entenen gaire. Però el que segur que no fas és causar problemes a casa. El que t'està passant no és culpa teva i estic segura que els teus pares, encara que hi discuteixin, prioritzaran solucionar els teus problemes perquè el més important per a ells és que tu estiguis bé. El millor que pots fer per aconseguir trobar-te bé és parlar amb els teus pares. Sé que és difícil fer-ho però és fonamental, pensa que són els teus pares i tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans parlis amb ells, més ràpid i fàcil serà trobar-te bé. A més, oi que si ells tinguessin un problema ho voldries saber per ajudar-los? A ells els passa igual. T'envio molts ànims per a que parlis amb ells. Molts petons!!