:(
Hola :)
No se que fer, tinc 13 anys i pero 61 kg, estic be fisicament i faig esport. pero 61 kg son 61 kg!! Normalment quan em pregunten el pes dic que peso 53 o aixi pk em fa vergonya!! Fa uns dies, vaig començar a ferme vomitar, per qe no em sento be amb el meu cos! soc semi- vegetariana (menjo peix) pero ni una cosa ni laltra no funciona, no consegueixo aprimarme, i aixo que faig molt desport: basquet 3 dies a la semana 2h cada sessio i als findes partit... Ajuda siusplau, que e de fer per baixar de pes???
Sara Bujalance

Hola lualluna! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! 61 quilos és un pes ben normal, no t'has d'avergonyir! A més, el pes és molt relatiu, depèn de l'alçada, de la constitució, de l'estat de salut, de l'estil de vida... I dues persones que medeixin i pesin el mateix es poden veure amb cossos molt diferents perquè el pes és una cosa molt relativa, no t'obsessionis, tu mateixa ja dius que estàs bé físicament, aprèn a veure les coses maquest que té el físic que segur que són moltes, on et quedis bloquejada per algo tan concret com el pes. El millor que pots fer per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, que ja en fas. MAI TORNIS A VOMITAR! Vomitar no serveix per perdre pes i és molt perillós per a la salut, pots tenir molts problemes per culpa del vòmit, així que no ho tornis a fer! La única cosa que funciona és menjar de tot i equilibrat i fer esport. A part d'això, la millor opció per aconseguir sentir-se bé és acceptar-nos tal i com som, això és fonamental. Si veus que aquesta preocupació pel pes no se'n va, parla amb algun adult de la teva confiança per a que t'ajudi a sentir-te millor. Un petó molt gran!!