Ereccions sense voler... :3
Hola, és que m'agrada una noia, i no se com dir-li.
A més, cada vegada que la veig... em ... se'm posa en ereccio, i em fa molta vergonya. Però no se com dir-li.
Es molt guapa i tot aixo, i tambe molt estudiosa, i m'agrada molt!!!
Pero tinc por de que si li dic perdem la nostra amistat
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
En primer lloc, és normal que el nostre cos reaccioni quan hi ha una persona que ens agrada tan com a tu t'agrada aquesta noia.
En segon lloc, abans de dir res, observa, com et mira, com et parla, estigues atent a si a ella també li agrades igual que a tu ella i després si veus que la seva resposta és positiva, és a dir, que li agrades, aleshores fes el pas i sigues valent! Comenta-li el que sents i que ella et digui què sent...
Viu aquests moments ja que tan si et diu que no com si et diu que si són sensacions molt agradables les que et desperta i això sempre és positiu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL