MAI HE TINGUT NOVIO I ESTIC A PUNT DE TENIR 16
hola, necessito la teva ajuda.
Mai, he tingut novio i no me liat amb ningu :(
Em sento lletja i totes les meves amigues em diuen que ja arribará, ja que totes ja s'han liat...
Que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El primer que has de fer és deixar de dir-te que ets lletja, segurament ets preciosa tan per dins com per fora, així que deixa de dir-te coses lletges i comença a valorar-te i a estimar-te!
Embolicar-se amb algú no determina el teu valor, és a dir, no determina el que vals com a persona, quan arribi el moment ja coneixeràs a algú que et valori pel que ets. Que totes les teves amigues s'hagin embolicat amb algú no vol dir que tu siguis menys per no haver-ho fet.
Per tant, valora't i estima't ja que sinó serà complicat que algú ho faci.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL