Ajuda rapid
Hola:) tinc un problema se que pude riureu quan ho veieu pero jo i el meu novio em provat un parell de cops follar pero tenim un problema i es que quan anaem a fero la polla no entra i cla ens posem nerviosos i no acaba sortint res em podrieu ajudar siusplau estic molt espenatad i tinc por ...
Elena Crespi

Hola jijija!
Doncs no pateixis que el que us passa és molt normal i habitual. Les primeres vegades és molt lògic que no acabi d'entrar. Per això és important que no us poseu nerviosos i que us ho agafeu com un joc. Us recomano que no aneu directament a provar si entra o no mitjançant la penetració sinó que jugueu i feu moltes d'altres coses abans no ho intenteu.
La propera vegada que proveu de tenir penetració, si veieu que no us surt i que no entra... continueu jugant a la resta de jocs que jugueu i no deixeu que això us talli el rotllo.
Mica en mica anireu estant millor i veureu com, finalment, sortirà.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.facebook.com/elenacrespipsico