Aprimar-se
Hola, sóc la Maria!!!
EL que passa és que tinc una amiga que pesa 45kg i diu que està gorda i es vol aprimar. Jo no entenc perquè ho diu. Té una mala autoestima? A més, jo en peso 47 i em veig força bé i no em preocupo per el pes, tot i que també sóc prima. Em podeu respondre la pregunta de perquè ho vol aprimar-se, si ja està prima?
Merci!!!
Sara Bujalance

Hola Maria! La pregunta que fas és molt interessant. Potser la teva amiga es vol aprimar (tot i que no ho necessiti) per un tema d'autoestima. Moltes vegades "culpem" al cos dels nostres problemes perquè el cos és la part més visible, a la que és més "fàcil" culpar de les nostres insatisfaccions. Per això la teva amiga vol aprimar, perquè tot i que està prima, ella no és capaç de veure's bé. És a dir, no és un problema de com està, sinó de com es veu ella a sí mateixa. És possible que, fins i tot, quan es mira al mirall es vegi més grassa del que està. El millor que pots fer per ajudar a la teva amiga és animar-la a que parli amb els seus pares sobre la preocupació pel pes, així entre ells i els amics la podreu ajudar a que no es converteixi en un problema gros com l'anorèxia. Molts petons!!