Problema
Dons, fa uns dies, per semana Santa no vaig fer res d'esport i vaig menjar una mica mes del compte. Y esque si que en alguns moments hem trobo mes gorda pero en altre no. Y nose per que hem pasa aixo, per que tampoc es per la regla, per que ara mateix no la tinc. Y ja fa dies que em pasa. La vertiat es que anan al gimnas vaig tres dies per semana y hem faig pols allá. Y no es que jo hem noti que vaig aprimantme, si no que hem sentó mes forta de cames per aixi dir-ho, y fa temps que vaig al gimnas pero no aprimo gens, se que tambe es molt importante l'alimentacio equilibrada, pero, jo menji be, no soc d'aquelles nenes que sempre vec cocacola, que sempre menja patates ni coses aixi, pero si que la veritat es que poder hi han unes galetes per casa, i agafo alguna, pero esque el que no entenc, es com puc no baixar de pes per menjar dos o tres galetes, madeixo 1.67 y peso 55 gent hem diu que estic be, que no me d'aprimar, pero ami mes igual la opinió dels demés vull i se que puc aprimar-me, pero nose com fer-ho
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. La veritat és que el teu pes està bé, no necessites aprimar, així que el que et diu la gent és cert. De fet, no aprimes perquè el teu cos no ho necessita. Sé que és important per a tu veure't bé i estar a gust amb el teu físic, però la manera d'aconseguir veure's bé no és a través de la obsessió pel pes, al contrari, com més s'obsessiona una persona en aprimar, més grassa es va veient (tot i aprimar). Per això per veure's bé és important menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), fer esport i, molt molt important, valorar-se positivament i acceptar-se tal i com som. Això últim és fonamental per trobar-nos bé perquè el físic és una cosa que depèn molt de la genètica i que, per tant, no ho podem canviar fàcilment. Pel que fa a la xocolata, galetes, etc. recorda que són aliments que podem menjar perfectament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne. Molts petons!!