no m'agrado
Tinc 14anys, no arribo al metre 60, peso 46kg (el pes ja m'està bé) a les cames tinc moltisimes estries i estic super poc desenvolupada...
El mes passat em va vindre, pero esque totes les noies porten sostén i jo encara vaig amb top...
Cada vegada em sento pitjor i no li puc dir a ningú perquè o dirien "però si estàs bé!" "només vols cridar la atenció" o em dirien xorrades... Ajuda plis:*
Sara Bujalance

Hola! Pel que fa al pit, tingues paciència, encara tens molt de temps per davant per a que creixin. El fet de que t'hagi vingut la regla no té res a veure, després de la regla continuen creixent. Tingues paciència i ja veuràs com d'aquí un temps també necessitaràs sostenidors. Pel que fa a les estries, la millor manera d'evitar-les és menjant bé, de tot, variat i equilibrat, i posant-te crema hidratant també. I, molt important, si no et sents bé, és molt important que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares. Potser al principi et diuen les coses típiques, però en quant se n'adonin de que és important per a tu, t'escoltaran i faran tot el possible per animar-te. Molts petons!!