Tinc un lio al cap...
Tinc 14 anys, i em parlo molt amb un noi de tercer (jo faig segon) bé ell és vol liar amb mi, i jo amb ell el problema es que jo mai m'he liat i no vull fer el ridicul... (tampoc m'atreveixo a dirli que no m'he liat mai perquè a la nostra edat s'ha liat tothom...)
Que faig? Asfghjkñ m'encanta la pàgina per cert
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori i per mirar la pàgina!
En primer lloc, que les teves amigues s'hagin liat amb nois o noies i tu no, no fa que perdis valor, per tant, no has d'avergonyir-te de res!
Quan mai hem fet una cosa estem neguitosos/es, oi? Doncs amb això passa exactament el mateix. Intenta seguir el seu moviment de llavis, si veus que obre una mica els llavis obre'ls tu, si toca amb la llengua, acarona la seva llengua amb la teva, si tu segueixes el seu moviment ell seguirà el teu. Fer-se un petó és com un ball, tu seguiràs els seus passos i ell els teus...
Un consell? Intenta deixar de banda els pensaments i gaudeix d'aquell moment!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL