Dubte!
Hola m'agradaria fero amb el meu novio. Pero tinc un dubte per aqui sempre llegeixo que la millor estimulacio per les noies es el clitoris ovbiament pro tambe llegeixu que la vagina no te masses terminacions nervioses, se que el sexe femeni es mol psicologic pro la meva pregunta amb la penetracio no notem res de res? o es depen de la noia? tinc curiositat.
GRàciees un peto!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En primer lloc moltes gràcies per llegir les respostes que donem en el consultori!
És com tot, l'interior de la vagina té una sèrie de terminacions nervioses i segons la noia/dona l'estimulació introduint serà més plaent o menys. Igual que a una noia li pot encantar que li facin pessigolles als peus i una altre noia no ho suporti...no a tothom ens agraden les carícies al mateix oi?
Per tant, i responent a la teva pregunta: amb la penetració pots sentir plaer, sí, però, el màxim de plaer l'obtindràs amb la penetració? la resposta que et donem és NO.
No vull enviar-te la resposta sense fer un incís, si amb la teva parella jugueu a la penetració, utilitzeu bé i sempre el preservatiu!
Espero haver-te ajudat i segueix sent igual de curiosa!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL