com la poso?..
Tinc 17 anys i vull saver com s'intodueix el meu pitu en la AJAMvaginaAJAM... esque tinc por de fer-li mal o algu per l'estil :( També volia consultar que si veig porno gay sóc gay(?)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Pel que fa a la primera pregunta, com fer-ho i com introduir el penis en la vagina de la teva parella, potser el primer seria que situessis com són els genitals femenins, és a dir que amb el tacte exploris la seva zona genital, i notis com és. Un cop ja coneguis la zona veuràs que no hi ha pèrdua....! I si et "perds" per la zona, la teva parella et pot indicar per on anar ;)
En referència a la segona pregunta.... que vegis porno gay no determina la teva orientació sexual., només t'indica que t'excita aquella escena o pel·lícula. L'orientació sexual es determina segons què ens atrau sexualment i sobretot ho determina el nivell afectiu, és a dir, de qui t'enamores?
Espero haver resolt els teus dubtes!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL