MOLT URGENT!
Hola,
Un noi m'ha demanat de mantindre relacions sexuals. No seria la primera vegada, però la primera no hem val ja que anava moolt borratxa. No se que fer, perquè jo en tinc ganes ademés es el noi que sempre m'ha agradat. Però estic molt nerviosa, perquè si sense vulgue per un accident hem quedo embarassada llavor hem moro... Ajuda'm perfavor...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per fer-nos una consulta!
En primer lloc, és fantàstic que un noi et digui que vol mantenir relacions sexuals amb tu, ara bé, això no significa que tu hagis de dir que sí. La teva voluntat és la important i en el sexe les persones implicades han d'estar d'acord i decidir-ho voluntàriament!
Si els nervis són només per por a quedar-te embarassada, és fàcil resoldre-ho: UTILITZEU PRESERVATIU, i si ell no vol, no en teniu o se'ls ha oblidat aleshores NO accedeixis a mantenir relacions sexuals amb penetració. Si l'utilitzeu, un cop acabeu, agafa el preservatiu i comprova'l. Ho pots fer anant al bany, i omplint-lo d'aigua, si l'aigua s'escapa per algun lloc, segons on sigui el forat, hi ha un petit risc d'embaràs. Si passa això o el preservatiu es trenca per accident, aleshores tens l'opció de la píndola del dia després (quan abans la prenguis un cop detectat l'accident millor), i la pots anar a buscar a Urgències o a una farmàcia (en una farmàcia la píndola té un cost).
Per tant, posa com a condició indispensable l'ús del preservatiu!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL