pudor
Hola sóc la Clàudia.
Només volia dir que a vegades, em fa una mica de pudor la part de baix. No sé si és normal.
També, quan em trec les calces, a vegades hi ha alguna taqueta. No sé de k pot ser pk sempre, quan vaig al lavabo me la eixugo 2 cops. Encara no tinc la regla, pot ser algun senyal?
Gràcies<3
IESP

Hola Clàudia,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
No ens dius la teva edat, però segurament estàs en ple procés de desenvolupament, ens comentes que encara no tens la regla però segurament el teu cos comença a produir canvis a nivell hormonal... comencen a sortir pèls on abans no en tenies, en el pubis, les aixelles, ... i els genitals comencen a olorar, no és pudor, és l'olor natural dels nostres genitals. Si et dutxes cada dia, et neteges bé (sense passar-se) quan vas al lavabo i tens hàbits d'higiene correctes (canviar les calces cada dia, etc....) és l’olor natural que fan els genitals.
Les taquetes que ens dius són el flux vaginal, això ens indica que la regla no està massa lluny, però pot venir-te en els propers 2 anys.
Per tant, ni pudor ni manies, els genitals fan olor, ja està.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL