AJUDEU-ME!!!
Hola, tinc 17 anys i tinc un petit problema. Fa 2 anys que no em creix (6 cm, i quant tinc relacions sexual totes s'en van, "corrents" perquè com no em creix tenen por, que puc fer si no em creix hi ha algún remei?
AJUDAAAA ESTIC DEESPERAT NESECITO QUE ALGÚ LA APRECIÍ..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Amb la teva consulta ens has transmès molta desesperació, ens sap greu que ho estiguis passant malament. A una noia la pots fer gaudir moltíssim sense necessitat de penetrar, ara bé si a tu, personalment, et fa patir, et cohibeix, t'afecta en la relació amb el demés i no et permet ser tu mateix, el millor és que acudeixis al teu metge, li ho comentis i que com a professional avaluï si per la teva constitució, el desenvolupament dels teus genitals és correcte o no.
Amb la visita al metge et quedaràs més tranquil, segur.
I entre nosaltres, si les noies marxen corrent quan veuen el teu penis, no et mereixen ja que no només ets uns genitals, ets un noi, una persona i com totes les persones no et mereixes que et faltin al respecte!
Una forta abraçada!
Helena Angel @HelenaAL