P""""""""""""""""""
Hola!
Tinc 14 anys i os voldria preguntar una csa.
El meu P""" flacid de 16cm i enpalamat 34cm. Puc fer alguna csa perq sigui mes petit?
Esq dema he qedat per dur a terme el sexe i la tink masa gran i no li cabra q puk fer ?
Gracies
Elena Crespi

Hola Ayoub131, el que pots fer és intentar tenir un sexe ben suau i no entrar tot el penis durant el joc sexual.
L'única manera de reduir el penis és amb cirugia i no sé si té gaire èxit.
Quan el penis és gran el més important és que no intentis entrar-lo tot ja que a la persona amb la que comparteixes el joc li pot fer mal. POdeu posar:
-Un coixí a la panxa per evitar entrar del tot
-Hi ha qui es posa una goma de cabell gruixuda i sense que apreti gaire a la base del penis per fer que aquesta part no entri
-Trobar posicions que facin que la penetració no sigui molt profunda
El més important és com jugues, no com tens el penis.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres