regla
Hola Anissa, et vull dir que fa com uns 4 messos que no tinc la regla i no he tingut cap relacció sexual
que puc fer? estic molt espantada i nose com explicars-ho a la meva mare.
Anissa Ouali

Hola Ivet!!!
Fa quan et va venir la primer regla? T'ha passat altres vegades que trigues 4, 3 o 2 mesos a venir? Has de saber que aproximadament entre els 3 primer anys de regla d'una noia, aquesta pot ser molt irregular. és a dir, pot venir un cop cada 6, 5 mesos, d'altre vegades pot venir més d'un cop al mes,... També has de tenir en compte que coses com l'alimentació, els nervis, l'estrès,... por fer que la regla canvií i trigui més a venir.
Primer de tot, no has de tenir por de res, parlar amb la teva mare, ella també segurament ha passat per alguna situació similar. Si no hi ha hagut relacions sexual, no hi ha cap dels riscos relacionats amb aquesta. L’ideal és que puguis anar al ginecòleg i conèixer així com es la teva regla!!
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali