Ajuda siusplaaau! Perqur jo no gaudeixo del sexe?!!
Ajuda siusplau! Ja ho he fet quatre cops o mes amb el meu novio, i em segueix fent mal! Be, no es que em faci mal, sino que en cou i no noto res! Quan em masturba em pasa igual. En l'ultim cop que ho vam fer, em va sortir sang, i no era de la regla ni del trencament de l'himen.. Estic molt preocupada, vull poder gaudir de les relacions sexuals amb el meu novio! Mersi!
Anissa Ouali

Hola Pimpinela!!!
Si cou, segurament és perquè la penetració a sigut massa llarga. Una pregunta, quan dius masturbació, vols dir introduir dits? Si és així pot ser que estiguis buscant el plaer en zones on hi ha molt molt molt poca sensibilitat: a l'interior de la vagina.
Coneixes on està el teu clítoris? (és la zona més sensible dels genitals femenins) has provat mai a tocar per fora del genitals, veure on estan les zones de més plaer del teu cos? si no és així, aquí tens el primer pas per gaudir!!! Jugueu, toqueu, acaricieu, i aneu buscant quines coses us agraden i us ho fan passar millor (les relacions sexuals no són només penetració)!
Una forta abraçada!!!
Anissa Ouali, @AniOuali