Tinc por
Hola, tinc 17 anys i vaig perdre la virginitat als 16. Vaig sangrar moltissim i mai he tornat a probar-ho per por, ara torno a tindre novio i tinc ganes de tornar-ho a fer, però tinc al cap de que tornare a sangrar i no vull que hem torni a passar. Que podria fer?
Anissa Ouali

Hola Cristina05!!
L’experiència viscuda ha fet que ara tinguis molta por, però pensa una cosa, has de tornar a crear noves experiències i per fer-les has de perdre la por. Abans d'anar a buscar la penetració, prova a jugar, a gaudir, a tocar, acariciar, a excitar-te,... si tens ganes de que hi hagi penetració aneu molt a poc a poc, que tu puguis anar veien si en algun moment sents dolor, i anar parant i seguir amb un altre joc.
Es tracta de que t'ho passis bé, i no sigui un moment angoixant per tu!!!
una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali
Abans d'anar a tenir relacions sexuals amb penetració, et vull fer una pregunta, a que jugueu?