Dubte
Hola, tincs uns quants dubtes relacionats amb el pes. Estic bé si tinc 14 anys,medeixo 1,60m i peso 48kg? A part d'això, tinc uns problemes. Una amiga ha començat amb l'anorèxia i no para de parlar sobre el tema. Jo mai he tingut l'autoestima molt alta, sempre m'he vist grassoneta. En fi, em sembla que m'estic obsessionant amb el meu pes, no m'importen els kg, l'únic que vull es que se'm vegi prima. De l'estiu a aquest curs he aprimat bastant, però al tornar de vacances era com que em tornava a veure gorda. Soc d'aquestes que es comparen tota l'estona.Vaig estar parlant amb unes amigues sobre el tema i em van dir que estaba genial, el problema es que quan m'ho diuen em sento feliç, però quan ha passat una estona em sento un altre cop malament. No estic a favor d e les noies "palillo", però es que m'agradaria ser prima o almenys que se'm veies millor. Què faig? Estic feta un lio...
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Si aprimessis posaries en risc la teva salut!!. Per tenir una bona autoestima és molt important que NO et comparis amb ningú. Quan les persones es comparen amb els altres tenen tendència a idealitzar als altres i a "maxacar-se" a sí mateixes, així que evita aquests pensaments. Quan en el teu cap comencis a comparar-te amb les altres noies, treu fora del cap aquests pensaments, canvia'ls per altres pensaments que t'agradin. I també molt important, fes una llista de totes les coses que t'agraden de tu, tant per fora com per dins i recorda-la, valorat positivament i, sobretot, acceptat tal i com ets perquè és fonamental per sentir-se bé amb un mateix. Molts petons!!