Primera vegada
Hola! M'agradaria que la meva consulta fos anònima siusplau:)
Fa unes dos setmanes o encara no ho vaig fer per primer cop, però va ser amb una amiga, ja que feia molt poc que m'havia deixat la novia i em veia molt deprimit. Doncs ho vam fer i tot molt bé, però a l'hora de corre'm no em sortia el semen, logicament ho vam fer amb condó, però em vaig preocupar bastant, i al cap d'una estona després del pinxito ella em va masturbar i en aquest moment si em va sortir, i ara estic molt confús i bastant preocupat, ja que no se si es normal això. Ho és? I ara ella m'ha dit que de moment no em vol veure durant un temps (és d'un altre poblet).. Que hauria de fer?
Anissa Ouali

Hola Anoniiim!!! No et preocupis ja que les consultes són totalment anònimes!!!
El que ha passat és molt normal, a vegades un noi pot no arribar a ejacular, i això no ha de ser cap problema, encara menys si després vas poder ejacular sense problemes.
Perquè ha passat això? doncs poden haver-hi mil raons, una pregunta, en la relació sexual amb penetració, vas arribar a l'orgasme? Si és si, has de saber que un noi pot arribar a l'orgasme sense ejacular. Si la resposta és no, possiblement el teu cos i cap no van arribar ni el cos a estar preparat per ejacular ni el cap per l'orgasme!
Espero haver-te ajudat!! una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali