Ajuda perfavor!
Mira, et faig un resum del que hem passa, fa unes setmanes he començat amb pastilles anticonceptives per problemes menstruals, i he engreixat molt, abans de començar ja estava grassa, i are encara més, que puc fer per no engreixar tan? Tampoc vull preocupar a mamare, perque ella veu que ho passo malament tan pel meu cos, com per la meva cara (tinc molt d'acne, i per moltes coses que fassi no se'm lleva).
Tinc molt de pits, i soc molt baixeta per la meua edat, i pareix-ho una bolla caminant. Fa uns dies he començat a vomitar (però no ho vomit-ho tot).
Com puc fer-ho per no engreixar per les pastilles? (No hem diguis que vagi al metge perque no vull preocupar a mamare)
Sara Bujalance

Hola AM! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, imagino que ho deus estar passant malament amb el tema del pes. És molt important que no vomitis, és MOLT perillós per la salut i NO aprima!! No ho tornis a fer perquè pots acabar a l'hospital (i sense haver aprimat). Pensa que el cos no està pensat per vomitar de manera habitual, així que és molt perjudicial. Si tu notes que les pastilles t'estan engreixant, la solució més senzilla i millor és dir-li al metge per a que te les canvii i et doni unes que et vagin bé. Sé que no vols preocupar a la teva mare, és normal, però si no li dius ara al final el problema es farà més gros i aleshores si que s'amoinarà. A més, oi que si la teva mare tingues un problema t'agradaria saber-ho per poder-la ajudar? A ella li passa igual. Tu no tens la culpa del que t'està passant i la teva mare té dret a saber què et passa per poder-te ajudar com ho necessites. Molts petons!!