no se com dir-li
hola bon dia adolecents!
bueno doncs el meu problema és que estic tontajan amb un noi que és 2 anys més gran que jo, però lu pitjor és que és amb el noi que la meva millor amiga va perdre la virginitat, i nose si s'ho pendra gaire bé... encara que ella te novio desde fa casi un any..
AJUDEU-ME SI US PLAU!! COM LI DIC?!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una situació no massa senzilla... En primer lloc, valora què és més important per a tu? Aquest noi és especial per a tu? La teva millor amiga és especial per a tu?
Tu coneixes la teva amiga, al marge de si té parella o no, per tant, pots intuir si li molestarà o no, no sabem si teniu algun pacte entre amigues de l'estil "mai ens liarem amb un ex de ninguna de les dues" o no teniu cap pacte per l'estil. Ara bé, que puguis intuir la seva reacció això no significa que reaccioni ta i com tu t'esperes, les persones reaccionem de forma diferent en moltes situacions.
Pregunta't si vols explicar-li perquè et sents malament per alguna cosa o perquè realment estàs iniciant una història especial amb aquest noi i ho vols compartir amb la teva millor amiga. En funció a la teva resposta ja sabràs com actuar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL