Ginecoleg
Quan vas al ginecoleg, la prova de virginitat dita així, se sap per la teleta que hi ha l'himen o algo així o per alguna altra manera?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la teva consulta. Mitjançant l'exploració vaginal es pot saber si el tens trencat o no. Fins i tot es pot arribar a veure agafant un mirall i a través de l'observació directa.
No se si se li diu "prova de virginitat" si fos així ho hauríem d'eliminar del nostre vocabulari, la virginitat no es mesura en funció de l'himen, l'himen es pot trencar de mil maneres, amb un cop fort, posant-te un tampó, muntant a cavall, anant en bici,... per tant pots no tenir himen i ser verge. La virginitat es perd en el moment en que tenim relacions sexuals amb penetració per primer cop (al marge de si hi ha himen o no).
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL