Es amor?
Hola,
Tinc 16 anys i estic sortint amb un noi i m'encanta, quan estic amb ell em sento molt bé, no paro de pensar en ell, m'agrada molt parlar amb ell per Whats o per cam(perque viu a Manresa i jo a Barcelona, pero ens veiem alguns caps de setmana), i va tot genial, es una mica "sosu" en el sentit de dir coses maques i tal, pero encara que no ho diu ho demostra.
Pero el problema es que abans de sortir amb ell m'agradava MOLTISSIM un noi desde els 9 anys i quan estava a prop d'aquest noi si ens roçavem sentia de tot per tot el cos, i una vegada que ens vam liar (era el meu primer petó i el tio va pasar de mi com de la merda, perque fins abas del meu novio era de fixar-me amb els "malotes") vaig sentir un calfred per l'esquena i papallones a la panxa.
En canvi, amb el meu novio, tot i que es un sol de nen i crec que es perfecte per mi, que es casi tan perfecta com l'home/noi que sempre he imaginat, no sento aquestes coses; se que si em deixes o li passes algo o alguna cosa aixi se'm trencaria el cor, pero no entenc perque amb un noi que es tan fred amb mi sentia tantes coses i amb un noi que es el mes semblant a un "princep blau" que he conegut mai, no sento aquelles papallones.
Una vegada una amiga em va dir que quan estimes a algú, només amb que et toqui ja et posses calent/a, i a mi això no em passa amb el meu novio i no se si preocuparme o no.
Potser que amb l'altre noi sensis això simpelent perque m'ignorava,i com no podia tenir-lo el minim contacte ja me fes feliç, i que el que vaig sentir quan ens vem liar fos els nervis del primer petó i m'hagues pogut passar amb qualsevol?
Estic feta un envolic! Ajuda!
Perdó per la parrafada i gràces per l'atenció :)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No pateixis per la parrafada, quan parlem de sentiments és complicat resumir.
Les dues coses que sents són totalment normals. A les noies sempre ens agraden més els "malotes" com tu dius, però després volem "un príncep blau" perquè és el millor per la nostra vida, però resulta que un "príncep" mai serà "malote" i un "malote" mai serà "príncep".
Intenta estar atenta a tot allò que et desperta el teu novio i escolta el teu cos, t'atrau, t'excita, et ve de gust tocar-lo i petonejar-lo? Si la resposta és que sí, simplement sents atracció pels "malotes", i això no és dolent encara que el teu novio no ho sigui.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico