menja
Hola, em sento realment malament ami, i nose que fer, tinc 13 anys apunt de fer 14 i m'adeixo 1'56 i pesu uns 47kg. Abans vomitava per aprimar-me i la veritat es que em sentia realment be, pero vaig ser idiota i l vaig explicar a un noi(ara es el meu novio) i em va fer prometre que no ho tornes a fer, ja que algun altre cop pero molts pocs cops u e tornat a fer i li e dit, perque crec que e de confiar amb ell, i ara des de que no ho faig em tallo, es l'unic que em fa sentir be amb mi. Realment se que estic gorda, i vaig anar a una pscicologa pero la van treslladar a fer una altre cosa i em va recomenar na centre de transtorns de alimenacio que tambe treballaven l'autostima (ja que la tinc pels terres), pero encara no e anat, i fa molt temps que tindria que anar.
Ques estic patint?
Si us plau responeume aviat
Sara Bujalance

Hola montseee4! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques deus estar passant-ho molt malament i has estat molt valenta explicant-me la teva preocupació. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària, per això és molt important que demanis ajuda als teus pares per a que et duguin a un centre especialitzat, tal i com et va recomanar la teva psicòloga. Sé que és difícil parlar amb els pares sobre això, però és necessari que els hi diguis, tal i com has fet amb el teu novio (de fet, pots demanar-li ajuda a ell per parlar amb els teus pares), ja que tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Parla amb ells i truqueu al centre que la teva psicòloga et va recomanar. Molts ànims i molt petons!!