No m'hentra
Hola he intentat varies vegades fer-ho en la meva parella i no hi ha manera de que m'entri,he probat lubricans,diferentes poses... moltes coses pero no m'hentra i em fa mol mal.. m'han dit que em relaxi i ho faig per que tinc ganes de perdrela despres de dos anys en ell ho nessesito pero ni un dit m'entra sol un troset de dit i fa bastant mal.. nose que fer
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Si realment fa tan de mal segurament per molt que relaxis el teu cap, el teu cos estarà en tensió ja que quan el nostre cos sent dolor ho memoritza, i per tant el teu cos estarà en tensió.
El millor que podries fer per a descartar qualsevol dificultat muscular, alguna contractura per exemple, seria que fessis una visita a una fisioterapeuta especialitzada en sol pelvià.
A l'IESP hi treballen l'Estel i la Iraia, si vols pots trucar i demanar hora amb alguna d'elles. Són un encant i et tractaran molt bé. Et passo la web amb la informació:
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL