Bulímia? Anorèxia?
Des de fa un parell d'anys tinc problemes amb el meu cos, em veig més grassoneta del normal, i he arribat a provocar-me el vòmit en més d'una ocasió. L'últim cop que ho vaig fer va ser al gener, després d'haver-me enfadat amb una persona molt important, això pot tenir alguna cosa a veure?
Tenia completament oblidat el tema del pes, però porto uns dies que em trobo més gorda..em miro al mirall tota l'estona..miran i miran la meva panxa..
Tinc 15 anys, medeixo 1,53cm i peso 45kg, en menys de mig any m'he engreixat 5kg i ho he notat molt en el meu cos..és cert que m'he fet dona, en quant al cos, els pits m'han crecut molt d'últimes, les espatlles se m'han aixemplat i altres coses. Pero tot i això, penso que aquest increment tant gran de pes ha estat produit perque m'he engreixat..
El meu problema es consideraría bulímia? anorèxia?
Siusplau, ajuda'm!
Sara Bujalance

Hola ivavpl246! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, entenc que deus estar preocupada i passant-ho malament. El fet de vomitar ens està indicant que pots estar patint un problema relacionat amb el menjar. Els problemes amb el menjar acostumen, en realitat, a estar relacionats amb altres temes més profunds, problemes amb els altres, d'autoestima, etc. És molt important que per evitar que el problema que tens empitjori, parlis amb els teus pares. Sé que pot ser dificil, però és imprescindible que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passan i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te si no et trobes bé. Així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ells. Molts petons!!