No sé què fer!
Hola!! Primer de tot, gracies per tot el que estàs fent :)
Ara vaig a exposar el meu problema...
L'estiu passat vaig anar per primera vegada a un campament d'estiu, i el primer dia vaig conèixer dues noies molt simpàtiques que venien de Rússia per aprendre a parlar espanyol. Des del primer moment em vaig fer amiga d'elles i poc a poc em va començar a agradar una... El qual realment no se'm va fer extrany ja que tenim gustos molt pareguts i ella sempre ha sigut molt amable i carinyosa amb mi, a part de que ja feia temps (vora un any) que m'havia adonat de que sentia atracció física i emocional per dones. El problema és que jo sóc molt impulsiva i sempre que m'agrada algú li ho tinc que dir, abans no era un problema perque eren nois (fins que em vaig adonar de que en realitat allò no era el meu camp) però ara és diferent, tindria que dir-li no només que sóc lesbiana sino que a més a més, m'agrada, i tinc por de que s'assusti i s'allunyi de mi perque l'estimo molt :(
No sé què fer i tampoc tinc suficient confiança per a parlar amb algun amic o amiga (els quals encara estan assumint que lis confesses la meva orientació sexual, però només a ells). Què puc fer?
Gracies i una abraçada :) <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltes gràcies per confiar en nosaltres!
La teva situació no és senzilla, però com diu un company nostre, un cop tens assumida la teva orientació sexual el que has de fer és actuar amb naturalitat, ja que no ets estranya ni rara, ets una noia sana i madura que sap quina és la seva orientació sexual i actua en conseqüència!
Dir-li o no dir-li a aquesta noia el sents per ella? Pel que ens expliques de com ets tu, si fos un noi li ho diries, oi? dons endavant!
Ara bé, tanteja el terreny, si t'has de sentir més segura, parla amb ella d'homosexualitat, tanteja com pensa, què opina, etc... i després de veure com reacciona davant l'homosexualitat, aleshores actua! Això només, i només, si t'has de sentir més segura.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL