pf
Hola,
no se ben bé si és de l'avorriment o què, però constantment durant el dia tinc ansietat de menjar dolços. Fins que no m'atipo i estic a reventar no s'em treuen les ganes de menjar-ne. A vegades intento menjar fruita pero no s'em treuen del cap els dolços. Què puc fer per no tenir tant de desig?
Sara Bujalance

Hola miire6! El millor que pots fer per evitar aquesta ansietat és fer 5 àpats al dia: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar), i 2 complementaris (mig matí i mitja tarda), menja de tot, variat i equilibrat (com marca la piràmide alimentària). Fer esport també t'anirà bé per calmar l'ansietat. I pel que fa als dolços en concret, no els intentis evitar, si els intentes "prohibir" la única cosa que faràs és augmentar l'ansietat, així que menja'n de tant en tant tranquil·lament, l'únic que no és convenient és abusar-ne. De totes maneres, si veus que tot i fent tot això l'ansietat no marxa, ves al metge i explica-li, et podrà ajudar a controlar l'ansietat. Molts petons!!